19.12.08

Han gjorde det igen...

...Ældste.
Jeg var ellers på forkant og varskoede Gemalen, inden han tog Ældste med på julegaveindkøb. Han lovede at huske Ældste på det, for jeg har ikke flere nødløsninger i skabet.

Hvad handler dette indlæg mon om??
Jo den handler om RAFLEGAVE til dagens rafleleg i 9. klasse.

Ældste havde IKKE fået købt, gemalen havde IKKE tjekket inden de kørte hjem, så han måtte lægge de små grå i blød i aftes, lige inden vi gik i seng. Han kom da også på en gave, som nu er pakket ind og lagt på Ældstes skrivebord og så har jeg sat en seddel på bryggersdøren, som reminder, så den også kommer ud af huset.

Godt det nok er sidste år, vi skal kæmpe med Ældste og de der raflegaver...

2 kommentarer:

  1. De unges hukommelse er bare nogle gange mere hullede end en si :o)

    Hvad reddede i den med?

    SvarSlet
  2. Nærmest som et dørslag. Sådan et med meget store huller!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺