14.12.08

Frokost ved havet

Fredag aften klokken lidt i 23 ringede telefonen. Det var et par at vores venner, der havde fået en pludselig indskydelse. Om vi kunne tænke os, at komme til julefrokost på havnen næste dag kl. 12.30. Og så undskyld det sene tidspunkt at ringe på.

Oplyste lige, at min mor kom omkring frokosttid og så blev hun lige inviteret med. Så det kunne vi godt :)

Så i går at vi så til "en hurtig" frokost på havnen. Restauranten bliver forpagtet at en vi kender, men ikke har set meget længe. I samme forbindelse fik vi hilst på hans kone og ældste "barn", han er 20 år nu, hendes søster og dennes eksmand. Dem kender vi også :0D

Dagens mange opgaver blev så lige presset noget sammen, men næsten nået. I dag skal vi jo holde Ældstes fødselsdag for familie og venner.

Om lidt vil jeg sætte noget morgenmad på bordet og så få lavet de små retter jeg ikke helt nåede i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺