7.11.08

Out of office...

...står der i kalenderen på jobbet. Ikke Ugentlig fridag eller Feriedag, bare Out of office.
Idag er min erstatningsfridag. Den jeg ikke fik i torsdags i sidste uge, hvor jeg var på Team building.

Yngste er lige afleveret i vuggestue. Åh jeg har så dårlig samvittighed, når jeg er hjemme og ungerne er afleveret. Men jeg skal ud af døren omkring kl. 14 og der er der ikke kommet nogen hjem, til at tage sig af ham.

Jeg skal til København og mødes med en kær veninde. Vi skal mødes kl. 16.15. Så skal vi ud og spise. Hun har foreslået RIZ RAZ ,så det bliver sikker rigtig OK. Hun er velbevandret i cafeer og restauranter i storbyen.

Men inden jeg når så langt, skal der lige vaskes et par maskiner tøj, vaskes op og som det vigtigste, jeg skal i bad!!

Jeg tager af sted lidt før, vi skal mødes. Jeg vil se om jeg kan få købt lidt kalendergaver. Der er et lidt større udvalg der inde.

Så føler jeg mig faktisk også meget priviligeret. Jeg skal møde med mine to bedste veninder inden for en uge. Den ene idag og den anden i næste uge. Jeg ser ingen af den særlig tit, så jeg glæder mig til babysnak idag og ægte varmt venindekram i næste uge.

Men nu skal der lige sippes lidt Kusmi julete og så er der lige vask af tøj og tallerkner og selvfølgelig mig selv ;0)

2 kommentarer:

  1. Kære Kari, rigtigt god tur til København! Jeg kan varmt anbefale Den grønne kælder, hvis I vil prøve noget andet end Riz Raz (vegetarrestaurant med udsøgt mad). Knus.

    SvarSlet
  2. Åhhh hvor lyder det til at blive en skøn fredag. Sådan en bytur med snak og god mad er slet ikke at foragte.

    Kram og rigtig god weekend.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺