28.10.08

Tagget

Jeg er blevet tagget af Bente.
Det er den der med særheder ;0)

Reglerne er (kopieret direkte fra min tagger)
Særhedsspøgens regler er:
* Link til din tagger
* Nævn reglerne i din blog
* Fortæl om seks af dine særheder
* Tag seks andre bloggere
* Læg besked hos bloggerne om, at de er blevet tagget.

Mine særheder er:

  1. Når jeg skal dække bord og har bestikket i hånden, trækker jeg højre arm bagud som når jeg skal skære noget ud på min tallerken. På den måde kan jeg lægger kniv og gaffel rigtigt. Jeg er nemlig venstrehåndet.
  2. Jeg elsker jul. Jeg kan beskæftige mig med jul hele året. Hører tit julemusik om sommeren.
  3. Jeg snakker med mig selv hjemme, når jeg cykler, skal have udredt et problem, når jeg dagdrømmer. Skal virkelig tage mig i det. Det er jo kun gamle mennesker der gør det!! ;0)
  4. Jeg har mine særheder, jeg er jo enebarn...
  5. Gemmer ALT. De mest underlige ting, som jeg endda kan huske jeg har gemt og måske også ved hvor det er.
  6. Kan kun sove hvis gemalen eller ungerne ligger til højre for mig. Har prøvet at have ham/dem til venstre, men det gik ikke godt.
Så skal jeg tagge 6. Uh det bliver svært. Den har jo løbet som en steppebrand. Jeg nøjes med bare at tagge Perle. Alle har jo beskrevet deres sær(lig)heder :0)
Men hvis nogen vil fortælle om det der gør dem til en ener så tag endelig fra her!

3 kommentarer:

  1. Du er da ikke særlig sær ;-) ... på nær altså lige den med julemusikken! Jeg tror, jeg ville blive tosset over at dele hus med en med sådan en vane! Er Gemalen med på spøgen?

    SvarSlet
  2. Bente - Rart at vide :0)

    Jeg udøver kun min passion, når jeg enten er alene hjemme eller alene med ungerne. Men hvis Gemalen spiller musik fra PCeren, så kan vi sagtens både høre "Last Christmas" og "Rocking around the christmas Tree" i løbet af året.

    SvarSlet
  3. Den er jeg med på! Jeg kan også finde på at hive en julecd frem af gemmerne midt på sommeren. Men jeg spiller den kun en gang, så bliver den gemt væk igen. Jo, jul er da hyggeligt!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺