5.10.08

Regndråber drypper i mit hår...

Regndråber drypper i mit hår,
og regnvandet svupper blidt i sko'ne når jeg går,
nej hvor er jeg våd, for
regndråber drypper i mit hår, så det driver!
Jeg mærker regndråber prikke på min hud,
jeg får såd'n lyst til at slå rod og springe ud
li'som en syren, for
regndråber drypper i mit hår så det driver.

Vejret idag fik mig til at tænke på starten af denne sang.
Var lige ude i det mellem 13 og 14. Vi skulle lige have købt lidt ind og hente Ældste i skøjtehallen. Det var vådt.

Aftensmaden er da også suppe. Sådan en gang hvad grøntsagskuffen gemmer. Mange grøntsager og 4 l vand bouillon og nogle røde linser. Nu skal den så snart spises med brød til. Så må vi se om den er spiselig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺