18.10.08

Hvor findes der mange forskellige typer...

hundemad...

Når man ikke har hund er sådan en messe ikke så vild interessant, men igen 2 gratis billetter og så 40 kr på en børnebillet. Så er det OK at have prøvet.

Ved indgangen fik vi udleveret 2 prøveposer hundemad :0)
De blev lagt ned i klapvognen. Senere svarede jeg på et spørgeskema ang. havens fugle. Som tak for svare kunne jeg vælge en pakke hundesnack. Jeg tog det største kødben der var. Hundemad og snack skal kusinens hund have.

Der var også hunde på messen. Der var en ca 10 racer repræsenteret ved deres klubber og så kunne man tage sin egen hund med selv. Og det var der mange der havde. Der var både store (leonberger) og små (chihuahua), elegante (mynder, kort som langhårede) og grimme (enten mexikansk eller pevuiansk hårløs) og så alle dem der imellem. Der var rigtig mange racer og rigtig mange som jeg ikke kan tåle. Så selvom jeg havde taget en pille hjemmefra kunne jeg godt mærke at de var der alle hundene. Men det var vel også kun de der hårløse jeg måske kunne tåle.

Frøkenen fik set Basim. Han sang en 3-4 sange og gjorde det godt, selvom han ikke har den store sangstemme. Det eneste problem er det sædvanelige med at de voksne kal stå forrest og så kan børnene stille sig bagved.

Nu var det jo en messe, så derfor den store mængede tilbehør. Næste gang jeg skal til noget med hunde så tror jeg jeg vil på en hundeudstilling, hvor der er hunde :0)

2 kommentarer:

  1. "Vi med hund", er det ikke også et forholdsvis nyt koncept? Tænker inden for 2-4 år gammelt? Og rigtigt, det er udstyr, foder og ting man slet ikke forestiller sig, at ens hun har behov for :o)

    De her små chihuahua er "kolde" hunde. De er ikke meget gode til, at holde varmen, men noget af det er faktisk menneskeskabt. Mange chihuahua ejere slæber rundt på dem som babyer, putter dem i tasker osv. Jeg så lige hos den dyrlæge ældste var i praktik hos, at en lille dækken til hunden her koster 300 kr :o|| Det er da lige før, man skal slå sig ned som hundetøjsdesigner.

    Men dejligt, at i havde en god tur.

    Kram

    SvarSlet
  2. Perle - I store mængder minder de om rotter (så en der havde 5 i snor). Og ja de kan ikke bruges som fodvarmere. Det har ikke så meget med hund at gøre, mere en levende "dukkebamse".
    Den med hundetøjdesigner - det var måske en mulighed...
    Men så er man måske også nød til, at anskaffe sig sådan en Paris Hilton tingest og det gider jeg ikke!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺