27.10.08

En smuk oktober morgen

Den officielle ferie er startet. Ikke helt som jeg havde planlagt, men OK, der bliver lavet lidt om gennem hele ferien, tror jeg.

Yngste er syg med feber. Den er ikke så høj her til morgen, men lå på 38,8 igår. Så alenetiden starter nok først imorgen...

Dejligt vejr, solen skinner. Meningen var at jeg skulle på apoteket idag, men det kan vente til imorgen. Idag tror jeg bare vi tager det lokale center. Aldi har noget sprælsk garn jeg lige vil se lidt nærmere på og så kan jeg få købt julekalendere (DR og TV2). Så er det gjort. Spurgte om Ældste skulle have papkalender i år, men næhh det mente han ikke. Men han ville gerne åbne sammen med Lillebror. Så to af hver kan heldigvis gøre det :0) :0)

Jeg skal forresten på opdagelse i en kuffert fuld af stof. Jeg har nogle ideer, jeg vil se om kan føres ud i livet. Gemalen har fyldt kufferten for længe længe siden og jeg har ingen anelse om hvad stof han har lagt i. Det betyder vel egentlig bare at jeg har for meget stof!! Det meste er nu godt nok ved at være 20 år gammelt...

2 kommentarer:

  1. Hvilke ideer er det du har med stoffet? Bliver jo nysgerrig :o)

    Håber yngste har fået det bedre.

    Forsat rigtig god ferie.

    SvarSlet
  2. Det er som ikke det helt vilde jeg skal have lavet (og det bliver ligesom ikke i denne ferie aligevel).
    Jeg skal have syet nogle poser til ufærdigt strikke og hækle arbejde.
    Så skal jg have syet en brødkurv, sm jeg kan bruge når jeg skal have brød med på job og her hjemme når vi er mange. Så en plasticposeholder til køkkenet og så kan det være jeg fik en eller anden god ide når først stoffet er fremme.
    Men med Yngste hjemme bliver det svært at lave noget som helsst og slet ikke på en symaskine.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺