16.10.08

Regn og duften af kanel

2/3 af dagen er ved at være gået. Jeg er en smule mat (læs: træt), da jeg ikke kunne sove længe som jeg havde regnet med. Skulle sådan tisse kl. 7 og så var det sket.

Jeg har også været lidt aktiv idag. Den har stået på bagning. Boller til morgenmad (dej lavet igår aftes). Havrebrød til frokosten og lige nu dufter hele huset af kanel. En kanelstang (den ligner godt nok ikke den i bogen!?!) er lige blevet færdig og det er så hvad jeg får lavet af bagning idag.
Der skal godt nok lige laves bolledej til morgenboller til jobbet imorgen, men det er jo stadig 1/3 tilbage af dagen.

Nu tror jeg det bliver til et lille hvil med lukkede øjne og når regnen så er stilnet af, skal der lige købes ost og smør til jobbet og smør hjem til. Nybagt brød slugte det sidste vi havde.

2 kommentarer:

  1. Mmmm kanelkage, lyder bre rigtig dejligt. Kan du ikke lægge en opskrift ind på båden den og så også de boller du laver dejen til om aftenen?

    Kram

    SvarSlet
  2. Perle - De vil blive lagt i løbet af weekenden.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺