2.9.08

Igår

Igår var...

  • den første dag i september.
  • den første dag i efteråret. Den begyndte godt nok for en lille uge siden, hvis vi går efter vejret, men efter kalenderen...
  • den første dag, Yngste skulle i Vuggestue, efter den ugelange sygeperiode.
  • den første dag Gemalen skulle være afløser på jobbet i kontortjenesten. Det drejer sig om en periode på omkring 2 måneder og som "bonus" har han fået fri hver lørdag!!
  • den første dag, hvor Ældste var i praktik, som kok, i kantinen på mit job.
  • den første dag i en ny periode på jobbet efter de fyrede er blevet fritstillede.
  • den første dag i resten af mit liv, som jeg nu vil tage vare på og få noget godt ud af. Er bare ikke kommet til hvordan, men igen, det skal jo planlægges godt.
  • der kun 1 uge til jeg fylder 41 år ;0)
  • det 2. gang på lidt over en måned at Yngste blev stukket af en hveps. Første gang var under foden og denne gang på kinden. Han kom med den døde hveps mellem to fingre. Den var kvast til døde mellem små buttede barnefingre.

Idag er vores ugentlige fridag og vi, Yngste og jeg, skal hygge, vaske tøj, bage kage til jobbet (skylder fra før ferien, hvor kagen var mislykket), lege, læse, sove, spise, LEVE!!

En god dag til alle jer der læser med her.

2 kommentarer:

  1. Hvis man sætter sig ned og tænker over det, så sker der mange ting - små som store - på én dag.

    God september, godt efterår og ha' en dejlig aften :o)

    Kram

    SvarSlet
  2. Perle - Det slog mig bare, da jeg lå i sengen, at det var så mange "den første" i mandags.

    Rigtig god aften til dig også :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺