27.9.08

Gaver fra mine kære

Da jeg skrev mit fødselsdagsindlæg, havde jeg kun fået en gave og det var fra min dejlige datter. Hun havde syet og nålefiltet et brilleetui til mig.




Af hele familien fik jeg løbetøj til vinterbrug og en skridttæller. Tælleren er ikke helt blevet en del af mig, men jeg bruger den når jeg ved jeg vil komme til at gå meget, som den dag jeg gik til nabbyen for at købe gave til min "Niece". Kilometermæssigt var det godt 12 km jeg gik og i skridt ca 17000 skridt. Idag snuppede jeg en gåtur og den sagde 10793 skridt.

Af min "Søster" fik jeg en hjertegave fra serien Willow Tree. Den hedder Sisters by heart og det er jo hvad vi er. Jeg er enebarn, så jeg har valgt min egen søster. Så ved man jo også hvad man får ;0)

De "ligner" og egentig meget godt. Jeg er korthåert (kortere end figurens) og min søster er langhåret (længere end figurens), så der er ingen tvivl hvem der kan være hvem.


Rolig Søs, jeg har sat dem væk, så Krudtuglen ikke får fingrene i dem!!

3 kommentarer:

  1. Hvor er det det nogle flotte og gode gaver. Det er utrolig flot dit brille itui og meget kreativt.

    Sisters by heart :o)

    SvarSlet
  2. Et meget smukt brilleetui... Sikken en dejlig datter :0). Du har været savnet her på bloggen. Jeg var begyndt at spekulere på, om du var blevet syg, eller om computeren havde fået en virus. Man ved jo aldrig. Men så kan jeg jo læse, at du bare ikke har haft lyst - er blevet distraheret osv. Og det skal der vel også være plads til. Nåmen, velkommen tilbage.

    SvarSlet
  3. Perle - Tak, jeg er helt vild med mit brilleetui. det er helt mine farver hun har ramt :0)

    Sussie - Tak :0)
    Jeg har som sagt taget mange tilløb, men kom bare ikke videre. Nu er der hul og jeg må se at få fortalt lidt om, livet her de sidste 3 uger.
    Men lige præsis min bærbar driller mig. Tror der er en løs forbindelse melle skærm og tastatur. Billedet striber og bliver helt hvidt, hvis jeg ikke sidder og holder på skærmdelen hele tiden.
    Som jeg skrev til Perle, så elsker jeg mit nye brilleetui :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺