29.9.08

Et liv uden...

...ovn, er ikke et liv!
Ergo har jeg ikke et liv for øjeblikket!!

Sidste lørdag morgen bagte jeg morgenboller. Efter 24 min ved 190 grader varmluft, var de ikke 100% gennembagte og de var blege, som bolledej.

Ved nærmere eftertanke så varmede den vist heller ikke så godt onsdagen før og torsdagen heller ikke. Tænkte bare ikke over det dengang.

Nå men nu har vi kontaktet kundeservice hos det pågældende hvidevarefirma. De kommer på mandag og ser på dyret. Håber de kan lave den. Savner gode hjemmelavede boller, ovnbagte grøntsager, en god steg, en kage og ... og ....

Jeg SAVNER min ovn!!!!!!!
2½ uge må være grænsen.

5 kommentarer:

  1. Enig, jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan livet var "før i tiden", hvor det tog en hel dag at bage et brød eller en steg, og hvor man skulle holde ild i ovnen ved at lægge mere brænde i. Hjemmebagt brød er det bedste. Og en god gammeldags flæskesteg med sprøde svær, som den vi fik i aftes, er skam heller ikke at foragte. Jeg håber, ovnen bliver lavet.

    SvarSlet
  2. Sussie - Lige nu ville jeg være vild glad for et brændekomfur. der ruger varmelegmerne kun, når jeg glemmer at smide brænde på.
    Men ja, jeg håber at den bliver lavet på mandag. Har aldrig tænkt på hvor meget man egentlig bruger sådan en ovn!!
    Kunne du ikke sende en pose Mormors vaniljeboller? De smager bare så godt :0)

    SvarSlet
  3. Altså de hedder momors vaniljrosor, Kari ;0). Du giver bare en kop the, så skal jeg nok tage boller med. Eller også giver jeg boller og the, og du tager bilen hjem til mig (jeg har nemlig kun de offentlige transportmidler...)

    SvarSlet
  4. Surt - og det er vel kun vaskemaskinen der er værre at undvære ;-)

    SvarSlet
  5. Sussie - det må vi da se at finde ud af :0)

    Perle - Den med vaskemaskinen prøvede jeg for 3 år siden. Den er også slem at mangle!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺