27.9.08

85 cm/10,8 kg

3 uger er der næsten gået siden jeg skrev sidst. Ergo er jeg nu 41 år og næsten 3 uger ;0)

Nej spøg til side. Jeg har ikke haft lyst til at skrive. Har taget mange tilløb, men er blevet distraheret og er så kommet væk fra det igen. Men nu starter jeg stille op igen.

Overskriften henviser til Yngstes 2 års undersøgelse. Med en måneds forsinkelse, kom vi afsted igår. Det var jo spændende, hvad han havde fået hevet sig op på vægt og højdemæssigt.
Vægten sagde 10,8 kg. Det giver en vægtøgning på 1,3 kg på et år. Det kan jo ikke siges at være meget. Tog han 1-1½ kg på nu, ville det være rigtig fint.
Højden er 85 cm, en øgning på 10 cm. Det er så ok. På de der kurver, man laver på de små, ligger han på kurven under gennemsnittet for højden og 1½ under for vægten. Men når han ikke er sløv og sidder og hænger, er det ok.

Men for at få noget mad i ham, er vi gået over til toastbrød i en periode. Det vil han gerne have. Så vil jeg så stille og roligt liste rugbrød ind igen, når han er blevet lidt mere stabil frokostspisende.

Lige nu ligger han stille og roligt i modsatte ende af sofaen og sover. Det er sådan et smukt syn :0)

1 kommentar:

  1. Han er stadig en lille mand, men så længe er er glad og i trivlsel kan man forhåbentlig slappe lidt af med vægten.

    Håber han bliver glad for sit toastbrød. I Holland spiser man jo f.eks. ikke rugbrød (eller i nogle dele i hvert fald). Så helt usundt kan hvidt brød ikke være :-)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺