17.8.08

Æbletræet...

...bugner af æbler - ananasæbler (det stod der på mærkaten som sad på træet).
De er ikke så kønne, tror de er angrebet af et eller ander - er ikke den store havekender - men dette ser da godt ud...



Vi er nu ikke de eneste som er glade for æblerne. Der er faldet en del ned her på det sidste (sikkert også et tegn på at det ikke er som det skal være).
Det er så blevet den lokale helsecafé for havens insekter og de er til fest ;0)



Jeg ved at jeg ikke har været den mest aktive med bloggen det sidste stykke tid, men jeg er for øjeblikket optaget til anden side.
Jeg tager mig dog tid til at læse og kommentere de blogs, som jeg følger med i, men at få skrevet her også, det halter lidt.
Mon ikke vi alle overlever, at jeg ikke lige får skrevet, at jeg ikke er i verdens bedste humør?
Det tror jeg. Når der bliver mere ro på, så er jeg tilbage.

7 kommentarer:

  1. Helt ok og selvfølgelig overlever vi. Men det er altid dejligt med livstegn. Dog skal overskud, energi og humør jo være med når man blogger.

    Håber du snart bliver i bedre humør.

    Det der æble på billede 1 ser lækkert ud. Vi har ikke et eneste frugttræ i vores have. Kan man lave æblekage af dem?

    Kram kram fra mig :o)

    SvarSlet
  2. Perle - Syntes du ikke om billed 2 ;0)

    Det er jo ikke madæbler, men jeg har lavet æblekage af mange slags æbler, så det kan nok også gøres af disse.
    Jeg ved ikke så meget om æbler og hvilke der er gode til hvad, kun ar madæblet Belle de Boskop er rigtig godt til mad :0)

    SvarSlet
  3. Der skal overskud til blogs - og de skal bestemt ikke være pligtarbejde - så jeg forstår godt, du passer resten af livet i stedet ;-) Med eller uden æblekage ...

    SvarSlet
  4. Bente - Det skal føles rigtigt, når man skriver og lige nu er mit fokus et lidt andet sted, men jeg vender tilbage. Jeg ved der nok sker noget, som jeg gerne vil dele med alle jer, mine gode blogvenner, og så håber jeg så bare at I selvfølgelig stadig er der ;) Jeg læser som sagt med hos jer og kommenterer når min hjerne kan finde en ok kommentar.

    SvarSlet
  5. Du er i min RSS-feed, Kari, så jeg skal nok opdage dine indlæg, når de dukker op ;-)

    SvarSlet
  6. Og du har jo en særlig plads i mit hjerte, så er her stille her skal jeg nok finde ud af det alligevel.

    Kram til endnu en ny uge.

    SvarSlet
  7. Bente - Så ved jeg da at mindst t (du og Perle) vil følge mig i tykt og tyndt :0)

    Perle - Tak! det vej jeg jo :0) og det samme her fra til dig!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺