18.6.08

Hjemme og i hyggetøjet

Dejligt, idag bare 1½ times overarbejde, men måske fordi det er sommer, så føltes det ikke så slemt. Kun lidt smerter i venstre tommelfinger.

Imorgen kan jeg så stoppe til normal tid og tage hjem og hygge mig med familien eller hvis jeg er heldig få TV'et, så der kan ses lidt krimier.
Men det er jo først imorgen og meget kan ske inden da ;o)

I aften efter aftensmaden (den er ikke færdig endnu), vil jeg se om det kan lade sig gøre at strikke lidt.

God onsdag aften.

4 kommentarer:

  1. Håber du har slappet dejligt af i aften ;-)

    SvarSlet
  2. Åh ja!Bente :o)
    Teen inden for rækkevidde, den bærbar på armlænet af sofaen og strikketøjet i hænderne. Og så fødderne hvilende på bordkanten.
    Gik i seng lidt over 10, der kunne jeg ikke mere.

    SvarSlet
  3. Hvad strikker du?

    God fridag i morgen :o)

    SvarSlet
  4. Perle - En top til Frøkenen.
    Der kommer et billed når den er færdig.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺