21.5.08

Lad mig se... Øh hvor... næhhh

At jeg kom på arbejde her til morgen er vist et under. Hovedet lå godt og solidt hjemme!

I vuggestuen fik jeg ført Stumpen til hans plads og fik overtøjet af. Tager madkassen op af rygs...
Hvor er Stumpens rygsæk??
Havde den da vi tog hjemmefra. Nåh ja! Den hænger på cykelstolen, så ud til cyklen igen og retur og så afsted til jobbet.
Af cyklen, låse, ind af hovedindgangen op på 1. sal, 'Godmorgen' og 'hvordan går det?' til en kollega. Vil løfte cykelkurven op fra gulvet, for at finde min plads, men cykelkurven er der ikke!! Næh, den hænger på ... CYKLEN!! Ned igen og hente og så på plads.
Tænk at jeg overhovedet ramte rigtige firma på vejen...

Nu skal jeg altså i seng og se om jeg kan sove min hukommelse tilbage.

Godnat!

4 kommentarer:

  1. ... hehe ... ville også gerne have hørt historien, hvis du ikke var endt i det rette firma ;-)

    SvarSlet
  2. Det var nok gået op for mig på et eller andet tidspunkt, når jeg skulle finde en ledig plads at arbejde ved (hihi) ;o)

    Jeg tror dagen idag bliver bedre :o)

    SvarSlet
  3. Har du fundet din hukommelse? Ellers så prøv at kigge ud på cyklen ;o)

    SvarSlet
  4. Perle: Jo den er fundet igen og nej den var ikke på cyklen. Den kom hjem af sig selv natten til igår, efter en lille udflugt på egen hånd ;oP

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺