25.5.08

Farvel middag

Igår blev en lang dag. Selv med de der 30 min med lukkede øjne, var der fladt batteri omkring 22.00.

Aftensmaden blev indtaget i haven sammen med Ældstes gode ven, som vi havde inviteret. Han skal flytte med sine forældre til en lille by langt langt væk her fra. Han flytter til Nordjylland på torsdag, 4 uger før 8. klasse slutter.
Han virker heldigvis til at have accepteret det. Han er en af dem, som mange andre syntes det er sjovt at mobbe. Håber de nye klassekammerater tager godt imod ham.

Aftenen stod i Grand Prixets tegn. Men jeg må indrømme, det var godt nok søvndyssende. Jeg eller rettere Gemalen, Frøkenen og moi (ældste og yngste, henholdsvis computerspillende og sovende) sov os gennem de sidste 3-4 sange og holdt derefter kun til et par afstemninger. Så var det godnat.

Rusland vandt !?! Øh, er der nogen der kan huske den sang??

2 kommentarer:

  1. Det der grand prix gider jeg slet ikke. Har ikke set det i årevis.

    Du må have trængt til søvnen, hvilket det også lyder som om med sønnikes sovevaner.

    Håber du har haft en dejlig weekend.

    SvarSlet
  2. Så egentlig kun Grand Prix, fordi Frøkenen ville se det. At vi så alle "blundede" lidt, var jo ikke lige planlagt.

    Jo weekenden har været OK. Nok til at klar de næste 4 dages arbejde.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺