23.4.08

Onsdagsfri

Dagen idag er en fridag med Lillemand. Gemalen har også sin ugentlige fridag idag, så det bliver en hyggedag i konfirmationens tegn.

Der skal købes vin til næste torsdag, Lillemand skal ekviperes til den dag og jeg skal klippes. Dosmesedlen (som min farmor ville have kaldt den) fylder lige nu 2/3 dele af en A4 side og vi er nok ikke lige færdige med at skrive på.

Solen skinner og det ser bare så lækkert ud uden for. Bare det var uden pollen fra de dersens birketræer.

I aften er der spejder og idag er det også Skt. Georgs dag og det bliver aftenens tema. Vi er sammen med minierne og vores klan har arrangeret mødet. Spændende hvad de har fået flikket sammen.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en fælles fridag. Det burde man gøre en gang i mellem.

    Til H...... med birkepollen! :o(

    SvarSlet
  2. Jeg har været god til at få lagt en fridag en gang imellen, på en af Gemalens fridage. Det er rart, at kunne få gjort noget sammen, på en hverdag og kun med et enkelt barn hjemme.

    Og ja! De forbandede pollen og så er det kun lige begyndt!! :o(

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺