23.3.08

Træk et nummer!

Der er trængsel ved den stationære. Strømstikket til den bærbare er i udu og et nyt skal bestilles over nettet. Hos Fona er det bare for dyrt!!

Det bliver en kamp mellem Gemailen "Travian" og Fruens "Blogge" (egen og dem der læses) og desværre tror jeg, at det bliver Travian der vinder. Jeg bryder mig ikke om, at sidde ved vores stationære.

Så indlæg og kommentarer bliver der nok ikke så mange af, før den bærbare er i orden igen.
Men abstinenserne og den form for kold tyrker er ikke sjov :o(

4 kommentarer:

  1. Åhhh nej. Det er jo på højde med bortkommen mobiltelefon :(

    Må I snart få et nyt stik.

    Kram

    SvarSlet
  2. Så mangler der "bare" en så er der magiske 3 fuldendt ;o)

    Bare det er en af den andre, der må stå for denne gang. Ikke mig en gang til!

    Eller også skal jeg bare tilbage til stenalderen, hvorfor der ikke var så meget mekanik.

    Knus

    SvarSlet
  3. Nu må du altså vippe ham gemalen af pinden så du kan komme til her :))

    SvarSlet
  4. Ja, han er meget besiddende!! Men på den anden side, så er det en god måde at komme lidt væk fra alt med blogning. Jeg var/er blevet for afhængig af jer andres liv og nu må jeg lære at der findes et eget liv med 3 børn :o)

    Jeg har så heller ikke oplevet noget der er værd at skeive om, så I slipper for 'Alt og intet'.

    God dag, perle og tak for det lille spark.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺