1.3.08

Tjikkelikker tjikkelikker...

... tjawtjawtjaw!

Sidder lige og prøver at tage mig sammen til et bad. Har nemlig lovet Gemalen at købe ind til deres aftensmad og så skal jeg lige have bagt en kage til deres aftente. Jeg skal sove ude i nat.
Altså ikke udenfor (er spejder, men hader at sove i telt), men i en spejderhytte i Helsinge.

Jeg har ikke helt lyst til at skulle på lederweekend, for de andre har diskuteret en hel del, inden jeg viser mig og det er sikkert være svært, at følge med, men på den anden side, så er det jo vores samarbejde der skal diskuteres. Vi har ikke problemer, men alt kan jo forbedres.

I morgen kl. 11 er turen slut og jeg kommer hjem igen. Gemalen og jeg tager så i IKEA for at plyndre dem for bestik og glas + vaser til konfirmationen. Vi har regnet ud at med konfirmation i år, kobberbryllup i 2010 og konfirmation og 50 års fødselsdag i 2012 er det billigere at købe billigt service nu end leje det alle 4 gange.

Nå,men det er først i morgen. Nu til det der bad!

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse mærkedage I går i møde. Aldrig uden omkostninger, men som regel altid super hyggelige fester.

    Så må du lige vise hvad I får købt.

    God spejdertur :o)

    SvarSlet
  2. Mange familiemedlemmer = mange fester ;o)

    Gad vide, om der bliver plads på billedet, til alle de dele :o)
    Kan selvfølgelig lave en opstilling.

    Tusind tak, om små 4 timer er jeg i spejdervenners lag. Så må vi se, om jeg kan falde ind eller om der skal et hurtig referat til i en pause.

    Vi høres ved!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺