21.3.08

Tidligt op gør dagen lang...


Vi har fået nyt vækkeur. Det er næsten præsis "ringende" hverdag (ihvertilfælde når jeg har fri). Tirsdag "ringede" det kl. 7.03, onsdag kl. 6.58, igår kl. 7.oo og idag var der vist kludder i "strømmen" for der vækkede det 6.34.

Det er et nyt mærke, som har været på markedet i næsten 19 månder. Modellen hedder August.
Ja, yngste har lidt svært ved at sove længe. Ingen af de to andre har været vågne så tidligt. Men på en anden side så er 6.30 -7.00 bedre end 5.30 - 6.00.
Idag fik han drevet begge os voksne op og far direkte ind på sofaneseren med lukkede øjne (godt mødre har det der vågen-trods-træt gen).

Nå men det kan være "morfar" kommer forbi engang i eftermiddag ;o)

4 kommentarer:

  1. Man får da noget ud af dagen, hvis man altså ikke bare sætter sig og kigger lige ud af bar træthed :)

    Vi har sovet længe her. Til omrking kl 9.

    Kram

    SvarSlet
  2. Skal vi bytte? Bare en enkelt weekend ;o)

    Nej, vi har jo selv valgt det, så vi overlever nok.

    Knuser

    SvarSlet
  3. Trods soven længe her måtte JEG give efter for en morfar. Gaaab hvor kan man være træt.

    SvarSlet
  4. Hvorfor er man lige så smadret når man vågner som da man faldt i søvn?

    Jeg kapitulerede efter vores hjemmebiofimshygge og det var dejligt, men jeg er stadig ør i hovedet :o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺