27.3.08

Nokia 2760


Sådan en mobil har jeg fået idag! Det er ikke en ny model, men det er også lige meget, bare jeg kan ringe og sende/modtage SMS'er :o)

Jeg har ikke haft Nokia i de seneste 3-4 år, så det er en udfordring!

Men en ting er godt; Jeg har beholdt mit gamle nummer, så alle dem jeg kender, kan ringe til mig, men jeg har dog svært ved, at kunne ringe til alle dem, jeg kender. Jeg havde nemlig ikke en adressebog. Men sådan en skal jeg ud og have købt, for jeg vil ikke en gang til stå i denne situation!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye mobil.

    JEg har heller ikke haft Nokia imange år. Min er en HTC.

    SvarSlet
  2. Det var Gemalen, der slog en god handel af med ekspedienten og han er selv Nokiafan. Jeg havde nok valgt en Samsung igen. Den har nok været den bedste mobil vi nogen sinde har købt. Den har som sagt klaret 40 graders vask og Yngstes makabre leg uden problemer :0)

    SvarSlet
  3. Mærker på mobilos er nok en vanesag. Jeg har selv Nokia og kan ikke forestille min adnre :o)

    Tillykke med den.

    SvarSlet
  4. Jeg har også haft Nokia før (Gemalen aflagte), så min Samsung var et helt nyt mærke for os alle, men jeg lærer nok at håndterer den :o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺