2.3.08

Lederweekend

Jeg nåede frem til Råbjerghytten, ved Helsinge, igår lidt over 15.30. Jeg kom midt i en pause/gruppe arbejde og så var det med at høre efter. Om formiddagen havde de været igennem en test som skulle fordele os som enten Producent, Administrator, entrepreneur eller integrator. Jeg er en integrator: En der vil have alle med, -samarbejder, -det sociale, -lytter,udtrykker følelser.
Vores gruppeledere havde inden testen prøvet at fordele os, hvor de mente vi høret til. Jeg tog testen inden aftensmaden og må sige at de havde ramt rimelig rigtig.

Vi gruppesnakkede og konkluderede og fandt løsninger.

Efter endt forsamling var det aftensmadstid: Culottesteg m/ flødekartofler og salat. Det var jo en ny hytte og derfor også nye hårdhvidevarer, men de havde ikke invisteret i en varmluftovn, hvilket indebar at vi først fik lidt kartofler og en skive kød, som var blevet færdigt, derefter fik vi kartofler og igen senere kød og kartofler. Det blev en lang middag ;o)

Efter en iltfattig nat (3x lille rum med 8 sengepladser og et meget lille vindue over døren, som eneste luftmulighed, hvis ikke døren skulle stå åben) var jeg oppe 7.45. De første oppe var igang med bollebagning og lidt efter stod den på lagkagesammenlægning. Vi havde en 22 års fødselsdag. Så morgenmaden kom til at bestå af havregryn, cornflakes, boller og lagkage. Det var lige hvad vores mindste deltager (hun er lederbarn og 5 år) kunne bruge ;o)

Oprydning, rengøring og så farvel og tak for en god weekend og så hjem til en kop dejlig varm Sweet orange te.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺