10.3.08

Ældstes tøjstil

Så er andendagstøjet ved at være i hus. Ham den ældste er ved at skifte tøjstil til den punke side. Hvis han så dropper hængerøven, så er det ok med mig, at der bliver mere punk i hjemmet.

Han er egentlig ved at trække i land med tøjet til selve dagen (sort jakkesæt, sort Berburry skjorte, hvidt slips og hvide kawasaki sko). "De andre" skal have mere hverdagsagtigt tøj på og en jakke. Han har jakkesættet, så det koster ikke, men mon ikke jeg kan få ham overtalt?

Han kommer til at vælge om han vil have andendagstøj eller konfirmationstøj af os.

2 kommentarer:

  1. Han bør vælge tøjet til dagen efter egen lyst. Hvad vil han føle sig godt tilpas i? Hvad vil han være iklædt denne dag? Mere end hvad andre gør.

    Men vælger han mere almindeligt tøj, så kan det vel også sagtens bruges som 2.dagstøj.

    Punk...hængerøv....hvor er jeg alligevel glad for mine piger hehehe.

    Pssst...sover du? Der er ingen der gider at lege med mig lige nu ;o)

    SvarSlet
  2. Han er vist i en periode hvor han gerne vil være anderledes, men heller ikke mere end at han gerne vil ligne de andre på sin vis.

    Han var vild glad for sit jakkesæt indtil igår. Han var som lille glad for at klæde sig pænt på (vest og butterfly), men igen han er i en alder hvor ens egen mening engang imellem ikke slår til/igennem.

    Nej jeg ville ikke lege for 4 timer siden, jeg sov på det tidspunkt skøøønt! :o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺