16.3.08

Godnat

Så er min søndag ved at være til ende. Tidligt syntes min datter, men hun har jo også ferie helt til næste tirsdag. Jeg selv må lige have klaret mandag og tirsdag.

Nu skal afslutningen lige i hus imorgen og tirsdag et par af mine andre opgaver. Jeg skal også lige have kreeret et kort til min kollega der har 10 års jubilæun d. 1. april.

Så er der lige et "verdenspas" som vi skal bruge til spejder efter påsken. De skal lære lidt om Nepal, Grønland og Australien. Jeg skal lave et "pas" som viser hvor de skal hen: Land, flag, befolkning og landet areal. Så vil der være tre opgaver/lege de skal løse. De skal så selv farvelægge siderne og når opgaverne er løst får de et stempel i "passet". Det gælder jo om at være kreativ :o)

2 kommentarer:

  1. Den der med, at nogle har ferie og andre ikke har, kan godt drille lidt. Hos os er det alle pigerne der kan sove længe og mandens vækkeur der ringer kl. 7.

    Der er nu alligevel en del arbejde i det, at være spejderleder. Men ungerne nyder al det I giver dem.

    Ha' en god ude, du har påskeferie før du aner ;o)

    Ps. ja, nu sidder jeg igen og natteskriver aghrrrr...

    SvarSlet
  2. Det må være fustrerende at være oppe på det ukristelige tidspunkt. Godt du kan sove videre når Gemaalens ur har ringet :o)

    Ja, der er meget arbejde at være spejderleder. Men når man har ramt rigtigt er det jo lækkert :o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺