22.2.08

Fredelig fredag fortsat

Der bliver slappet af og der bliver lavet lidt.
Vasketøjet snurrer lystigt i maskinen, for Lillemand sover og kan derfor ikke slukke i utide.
Der er blevet købt ind til aftensmaden i aften og til resten af weekenden og en ½ madplan for næste uge er på plads. Grøntsagskassen er ankommet og udpakket og pizzasnegledejen hæver i køleskabet.

Der drikkes te og om lidt skal Gemalen (som har fri idag) og ældste ud med weekendens reklamer og søndagsavis. Og jeg, ja, jeg vil hygge videre.

Aftenen er helt på mine premisser. 3/5 af familien tager til hockey og 2/5 bliver hjemme (det er så Lillemand og mig).

Egentlig ville det være rart, om min dejlige veninde boede lige ved siden af. Hun er ikke frisk for øjeblikket og jeg ville så gerne lige kunne smutte over til hende og hygge lidt om hende, men der er lige et par mange km for meget. Så jeg vil sidde her med teen i hånden og tænke på hende istedet for og håbe hun kan mærke det :o)

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag. Ring til din veninde, så hun kan mærke du er der alligevel :-)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Den er nydt i fulde drag frem til nu :)

    Det ville nok ikke være en dårlig ide at hyggesnakke lidt med hende.

    God weekend!

    SvarSlet
  3. Er sikker på at din veninde ved du tænker på hende :)

    God weekend.

    SvarSlet
  4. Det tror jeg hun ved. Hun kom mig i forkøbrt og ringede mig op.

    Gad vide om hun har læst med ;)

    God weekend!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺