24.1.17

Så blev det 2017

Først vil jeg ønske jer alle en glædelig bagjul og et godt og lykkebringende nytår. Better late than nevet 😊

Juletravlheden er overstået og den lidt døde periode er i gang. Gaver byttes i butikken og lidt udsaglsvarer langes over disken, men efter en måneds travlhed, så skal man lige vænne sig til roen igen.



Nu er der gået 24 dage af januar. Men som jeg vist skrev sidste år, så skal jeg se om jeg kan få gang i bloggen igen.

Dette er så begyndelsen til 2017's blogindlæg 😇

2 kommentarer:

  1. Der kan være mange grunde til at skrive og til at lade være, men webloggen er i modsætning til FBook i stand til at give et lidt bredere indblik i emnerne og i hvad man oplever.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig Donald. Når jeg skriver her, så gør jeg det, fordi jeg har noget jeg vil af med. Forbereder mig. Når jeg skriver på FB og Instagram, så er det en pludselig indskydelse. Det er så også fint, men meget overfladisk.
      Tonen blandt læserne af et indlæg på bloggen, e tit også mere sober, end jeg oplever det på FB.
      God søndag :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺