28.4.16

Reklamers magt

Har I tænkt på, hvor meget vores underbevisthed fanger, uden at vi selv syntes vi har set/oplevet noget?

I går var jeg sammen med Gemalen ude at købe ind. Da vi kommer forbi en stabel Kelloggs corn flakes siger Gelamen, at han har lyst til cornflakes og har haft det et par dage.

Jeg må trække på smilebåndet, for vi er ikke en familie, der spiser corn flakes og det er nok et par år siden vi sidst har haft det i huset.

MEN, den sidste uges tid eller to har der været reklamer på TV fra Kelloggs. De rekalmere for nye luk-let poser og det er en sommerlig og frisk reklame. Gemalen havde dog ikke set de reklamer, sagde han, da jeg fortalte ham om det, men vi har set TV sammen, hvor jeg har set reklamen, mens Gemalen har været på den bærbar, med bikket rettete, med mellemrum, på TV'et.

Så reklamer har magten, selvom vi ikke selv altid mener det ;0D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺