2.3.16

Den der med mit, som blev til vores, som blev til...

I går aftes nævnte jeg lige, over for familien, at jeg skulle til lægen her til morgen til "hver-ottende-uge" blodprøvetagning.
Hvad tid? spurgte Frøkenen.
8.50, svarede jeg.
Nå! svarede hun, så kan du ikke låne din cykel, for jeg skal møde kl. 10!
OK, svarede jeg. Jeg regner også med at tage bussen og handle ind bagefter.

Så meget for min cykel. Hendes cykel er ikke så vild go' længere og derfor låner hun min.

Jeg tog bussen til lægen, blev stukket, fik ny tid, tog bussen til indkøb og hjem igen.
En lidt våd omgang, men ok, når jeg bare skulle hjem og i slap-af tøjet.
Hjemme igen, (det tog vel omkring 1½ time alt i alt) stod min cykel pænt i carporten.
Frøkenen havde nok fået et lift at en af sine veninder med bil.

Nå men jeg får jo nok lov til at låne min cykel en anden gang. Hun får jo  nok læseferie på et tidspunkt ;0D

2 kommentarer:

  1. Ha-ha - lyder som herhjemme. Først havde alle mand/kvinder en cykel, så gik nogens i stykker og min blev inddraget og blev pludselig ikke min længere. Så gik min i stykker (for når den er i stykker og regninger skal betales, stilles cykler lige så fint tilbage med info om at MIN cykel er i stykker og skal forbi cykelmanden). Så status er at min og mandens cykler er i udu (pga udlån til div. børn), mandens ekstracykel er nu overtaget af sønnen og morfars cykel er blevet inddraget som prinsessens....ak ja, jeg ved præcis hvordan det er hos jer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det kan da vist ikke udtrykkes bedre! Min cykel sagde underligt og så blev det til 'Moar DIN cykel siger mærkeligt!!!', så blev den sendt til cykelsmeden og farmand betalte regningen. Nu kan min køreklar igen og jeg glæder mig til at få lov at låne den ;0D

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺