11.1.16

Den uundværlige


Jeg kan altså ikke undvære en kalender, har jeg fundet ud af. Så i fredags gik jagten ind.
Det skulle ikke være en dyr en, da det kun er en til at noterer arbejdstider. 


Sidste år købte jeg indmad til min Filofaxkalender, men det viser sig at lige min størrelse ikke længere bliver forhandlet i DK. Så jeg var på nettet og købe og det blev ikke helt billigt...
Så i år ville jeg have en helt almindelig en. 


Jeg så en, men nøøøj hvor var den kedelig, for lige ved siden af lå denne smukke kalender.
Den måtte jeg bare eje og nu er den min. Og jeg glæder mig til at åbne og se hvad tegning der er kreeret til dagen. 

4 kommentarer:

  1. Kalenderne fra Plakatforlaget er bare så fine, dem har jeg også ofte købt. I år har jeg dog selv lavet en fotokalender med ugeopslag og masser af mine egne billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror jeg vil elske min kalender i år, men jeg ved, at jeg helt sikkert må lave en som din til næste år. Den er da bare så fin og unik. Jeg takker for ideen :0)

      Slet
  2. Det er fin kalender du har købt dig. Jeg bruger også kalender for at danne et hurtigt overblik, det mangler jeg på telefonen. Synes også det er lidt hyggeligt med notater, udklip eller boner på noget godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har egentlig ikke brugt kalender et par år, men af en eller anden årsag købte jeg en sidste år og den fik jeg brugt meget og i år blev jeg hurtig bevist om at jeg manglede en kalender.
      Jeg har også en i mobilen som samarbejder med Gemalens, men der skal med mellemrum skrives noget, som andre ikke behøver vide :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺