24.12.15

Mini jukeferie

23. december, nøj hvor har jeg set frem til den dato.
Jeg har nemlig mini juleferie, som i ingen vagter fra 23. til og med 27.
I forgårs stod den også på 12 timer vagt med 30 min pause (nåede ikke mere...)

Familiehygge frem til d. 27., og igen fra d. 30. til 3. januar. Det er vi ikke vant til. Gemalen har nemlig også ferie fra og med d. 23. Dog har han, for første gang i 20 år juleferie. Ja og for første gang i 20 år har jeg ikke juleferie. Ret komisk ;0)

I år prøvde jeg noget nyt med Yngstes gavekalender. Jeg tror så godt nok, at jeg har været et par år for sent på den...
Der var adventsgaver til ham, men da jeg ikke har advaret ham om det, fik han et juletræ (i plast) med lyskæde d. 1. december og julepynt til træet i hverdagene.
Det blev til dette fine lille træ.


De første dage syntes han det var sjovt, men ikke her til sidst. Nu har han sit eget juletræ til værelset, som kan pynte i den søde juletid de næste år.

Nu vil jeg ønske jer alle en glædelig jul. Må I få nogle dejlige stunder med jeres nære og kære.

2 kommentarer:

  1. Glædelig jul til dig og dine, Kari. Jeg håber, I får en rigtig dejlig jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina.
      Og en glædelig jul til dig og dine 😊

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺