31.12.15

Farvel til 2015 og goddag til 2016

Det var en smuk morgen at vågne op sammen med. Når nu der ikke er sne, så kan en orange/violet/rosa solopgang være et smukt alterntaiv.
Sidste torsdag i det gamle år. Et år med mange udfordringer, medgang og modgang.


Kort vil jeg huske året som det år hvor...
* min ankel langt om længe fik en behandling, som ser ud som om den virker.
* Yngste havde singe udfordringer med skolen.
* endelig fik et job, så der kom en hverdag igen, med de udfordringer det giver.
* Gemalen fik lov at beholde sit job.

Se det er jo ikke meget der er sket på de 365 dage, eller det er ikke meget der står printete i min hukommelse om det år. Men men men det kan helt sikkert kun bliver meget bedre i 2016. Der er endda en helt dag mere at gøre godt med ;0)

Jeg vil ønske alle, der stadig læser med og følger bloggen,
et godt nytår og
et lykkebringende 2016.

2 kommentarer:

  1. Godt nytår Kari ønsker dig et godt 2016 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Margith
      Tusind tak! Jeg håber du får et godt og positivt 2016. Må alle dine drømme og projekter blive en kilde til glæde.
      Kærlige knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺