26.12.15

Årets håndarbejde

Nu kan jeg endelig skrive om det håndarbejde, som jeg har brugt det sidste års tid på at lave,
Det var en gave til min søster-i-♥ og da hun ind imellem kigger her forbi, var jeg nød til at gemme billeder og ord til juleaften var overstået.
Og det er den jo nu.

Jeg lavede denne plaid til min veninde. Ideen kom allerede i starten 2014 og i slutningen af det år begyndte jeg.



Det blev til denne plaid i African flowers. Det er  hæklet i Arwetta classic med bundfarve i Natural white og  blomster i Carmel, Pink, Periwinkle og Spring green.


Det blev pænt pakket ned i en æske og lagt under juletræet.


Søster-i-♥ blev meget glad :0)


Efterårs/vinterlys er ikke lige det bedste at fotografere i,

8 kommentarer:

  1. Sikke en smuk gave :-) glædelig jul.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Margith og en glædelig jul til dig o<(:0)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt. Arwetta Classic kræver vist en ret tynd hæklenål.
    Det er noget af et arbejde :-)
    Glædelig jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og glædelig jul til dig, Kisser :0)
      Det tog lidt tid, men slet ikke så lang tid som jeg troede.
      Det er hæklet på en str.3 ( så vidt jeg husker). Det er en ok størrelse :0)

      Slet
  4. Nøj hvor fint, fik selv det lækreste hjemmestrikkelse tæppe i gammelrosa uld fra min mor. Skønt!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne :0)
      Der er ikke noget bedre end end en hjemmelavet gave. Den er lavet med kærlighed og givet med hjertet.

      Slet
  5. Det her tæppe er det smukkeste tæppe jeg nogensinde har haft. Farverne er lige mig, dejlig varmt iøog fuld af kærlighed. Tusind tusind tak ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lavet med og af kærlighed. Det glæder mig dybt at det er taget i brug med krop og sjæl. Så bliver det ikke bedre. Tak ♥♥♥

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺