25.11.15

Vi kan ånde lettet op

I dag var skæbnedag for Gemalen.
For en uge siden blev alle på posthuset kaldt til møde, hvor de blev informeret om, at der skulle fyres fire personer. De ville få besked om de var fyret eller forblive ansatte d. 25/11, altså dags dato kl. 8.00.

Gemalen ringede for en time siden og fortalt at han fik lov at blive!!
Det havde jeg også regnet med, men der måtte han korrigere mig, for i går blev der fyret på et af de andre posthuse og der røg en der havde været der i 37 år.

Jeg selv har lige fået 5 timer mere og har nu en arbejdsuge på 30 timer eller der omkring.
Dvs. siden jeg blev ansat i august, har jeg næsten ikke arbejdet under 30 timer. Nu kommer jeg til at have 30 timer og helst ikke mere (siger områdelederen). Så nu må vi se hvordan det kommer til at gå.

Nu kommer julehandlen hvor jeg har seks aftenlukkevagter og to søndagsvagter og to lørdagsvagter. Men jeg kan holde lille juleferie fra og med 23. december til og med 27. december og så igen fra 30. december til og med 3. januar.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med den slags gode beskeder.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det kunne vi rigtig godt bruge :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺