27.11.15

Sort fredag


Så har jeg også prøvet det!
På den anden side af disken. Og hold da op det er en blandet fornøjelse...

Rigtig mange kunder er smadder søde og tager det som det kommer, når der er lidt kø, eller en varer er udsolgt,
Men der er også dem der går i rødt og ikke ved hvordan de skal te sig. De sidste er der heldigvis ikke mange af.

Vi havde en kunde der havde stillet sig melle to køer, for at være sikker på at komme til. Desværre for kunden blev vedkommende sprunget over, da alle andre kunne finde ud af at stille sig i den rigtige kø. Der kom dog en handel ud af det.

Der var også kunden der skulle have et bestemt produkt, men det havde vi ikke og da jeg lige ville være sikker på, at jeg havde forstået det rigtigt, blev jeg spidst fejet af, da vedkommende da selvfølgelig vidte hvad det stod i skabet der hjemme. 

Men jeg har også grinet med kunder, under betalingen, for de fleste har været meget smilende og i godt humør og godt forstående, når vi har været lidt stressede og fået sagt noget vrøvl.

Jeg var med til at åbne butikken i dag og havde heldigvis fri kl. 16. 
Men kunne jeg vælge, så havde jeg hellere siddet hjemme, langt væk fra butikker på sådan en dag!

Nu vil jeg se Vild med dans om en 1½ times tid og nyde lidt ro til familien er hjemme fra kamp igen :0)

4 kommentarer:

  1. Forstår dig nu godt. Jeg selv var ude på den anden side og vi kom på et tidspunt unden særlig mange mennesker, så nærmest ingen kø. Og det bedste er, at alle julegaver nu er kæbt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne bare mærke, at det var alt for mange mennesker på alt for lidt plads.
      Julegaverne er slet ikke på plads. Det må blive om et par uger, hvor jeg har en friweekend og hvis vi er heldige, så ingen træning eller kamp ;0)

      Slet
    2. Ikker på, at I når det ;-)

      Slet
    3. Selvfølgelig når vi det. Der er heldigvis ikke så mage gaver der skal købes :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺