23.10.15

At ikke ses

Sådan kan jeg vist godt kalde denne uge. For at ikke ses, er vist Gemalen og mit kodeord i denne uge.

Jeg har haft to lange dage på jobbet og med de arbejsstider vi begge har, så har vi ikke siddet lårene af hinanden.

Tirsdag morgen stak Gemalen hovedet ud op badeværelset og sagde god dag til mig og tog på job. Jeg havde åben-lukkevagt og et efterfølgende personalemøde og var først hjemme omkring kl. 22, og der var Gemalen gået til køjs.
Onsdag tog han på job inden jeg stod op (jeg havde fri), men kom lige forbi på sin tur ved 10-tiden, små 28 timer efter hans 'God dag' dagen før.
Om aftenen kl. 18 tog Gemalen til dart-turnering og var hjemme efter midnat. Der var jeg så gået til køjs. Torsdag morgen sov han sødeligt, dag jeg stod op og gik på job, en åben-lukkevagt med 1½ times klargøring af butikken efter luk. Så der ar jeg hjemme lidt i 21, lige tid nok til at sige godnat til Gemalen inden han smuttede i seng. Så omkring 27 timer der.

Det er så en forsmag på hvad december kan komme til at byde på. Lige nu har jeg kun tre lange åbne-lukkevagter, men det kan nå at ændre sig endnu.

Men nu vil jeg hoppe på en gang Vild med dans og nyde lidt alenetid, nu familien er til elite-hockey :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺