23.9.15

Vejret skifter

Når en lukkevagt er slut, så står jeg og venter på bussen hjem.
Det er jo blevet efterår, så aftenerne er begyndt at blive mørke. Dog ikke helt endnu, når jeg står ved busstoppestedet. Men når jeg så står af, er det blevet lidt mere dunkelt.

I går tog jeg dette billed, da jeg ventede. Den blå time er på vej.


I torsdags var det stadig lyst. Billedet tog jeg, fordi jeg ville sammenligne en almindelig aften med en regnvejrsaften. 


For lige inden lukketid sidste tirsdag væltede regnen ned. Det stilnede af, da jeg forlod butikken, men hang dog over hustagene. Det var så mørkt, at gadelygterne på parkeringspladsen tændte.


Over de næste måneder bliver det en mørk fornøjelse at skulle hjem efter en lukkevagt. Men sådan er det så bare :0)

4 kommentarer:

  1. Utroligt så stor forskel der er på vejret, lyset og dermed billederne :-)
    Selvom efteråret er lidt omskifteligt, er det også meget hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også efteråret fordi dagene ikke ligner hinanden. De der lukkevagter viser bare at nu går det virkelig mod de mørke tider og en regnbyge kan forværre meget :0)

      Slet
  2. Der er virkelig stor forskel på vejret når det er overskyet og når det ikke er. Om mindre end 1 måned kan vi nok kun nyde dagslyset i weekenderne og hvis vi kigger ud af vinduet på arbejde. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er meget stor forskel. På regnvejrsbilledet skiftede det til lysere 15 min senere, da skyerne flyttede sig, og to dage efter var det 'sommer' igen. I går var det ikke regn, men lige så mørkt, da jeg lukkede. Efteråret er på vej :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺