9.9.15

Onsdag med fridag

Onsdagen har ramt mig. jeg er træt efter 1½ uge med fuld fart på. Ja faktisk så meget fart på, at jeg helt glemte min blodprøvetagning i torsdags. Not good!!

Sidste uge stod på fuld arbejdsuge (= 12 timer mere end jeg er ansat til), en af dagene på kursus. Planlægning af Frøkenens 18 års fødselsdag, som blev holdt med brunch i søndags og så lidt svimmelhedsvirus, som mange jeg kender har været ramt af.


Nå men Frøkenens brunch gik fint. Hun blev fejret og er nu teoretisk voksen og kan tage kørekort og stemme. Det første vil hun vente med til hun er færdig på gymnasiet og det andet glæder hun sig til til december ;0D


I går var det så mig der blev et år ældre. Hele 48 år. Og ja, det kunne have været en dobbeltfødselsdag, hvis Frøkenen var blevet der inde 2 dage mere, der for 18 år siden.
Nu er vi begyndt at tænke på de runde dage om to år. Det vil vi nok holde sammen, da mange af gæsterne er fælles. Men der er stadig små 2 år til.

I dag er en fridag og jeg vil nyde den. Få styr på et par småting i huset og så ellers slappe af. De næste to dage er lange dage på jobbet, men så er det weekend igen :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺