1.9.15

Det Sker Bare (næsten hver gang...)


Så har jeg været ude og køre med DSB og det gik jo som det plejede. Lige på nærmeste at jeg har kørte i dobbeltdækkertog fra Københavns hovedbanegård til Roskilde.


Første tog, fra min egen station, var aflyst på grund af personalemangel...
Så er stilen lagt! Jeg kom så med et tog, som var på min back up plan. Smuttede så ind i ovennævnte tog og futte til Roskilde og et dekorationskursus, som jeg skal bruge i mit nye job.


Det er ikke bare at sætte produkter på en hylde eller et bord. Næh nej, der skal tænkes i trekanter, brændpunkter og gyldne snit.
Først 2 1/2 times teori og så 3 timers praksis efter frokosten.

Jeg er drænet for energi og lige nu glæder jeg mig til at komme i seng.
I morgen er der endnu en arbejdsdag og den er heldigvis kun til kl. 16 :0)

4 kommentarer:

  1. Det lyder da rigtig spændende at lære om hvordan noget præsenteres flot og indbydende.
    Der er nogle forretninger hvor de gør det rigtig godt, men det er bestemt ikke alle.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var spændende, fordi jeg aldrig lærte det da jeg selv var i lære, der for nogenogtyve år siden. Vi havde dekoratør på.
      Det er ikke bare lidt ud af landevejen, så det kan let gå galt. Jeg har selv lavet noget møg den første måned på job her. Men nu skulle det være mere rigtigt ;0)

      Slet
  2. Det lyder da superspændende - og det med toget....det slås jeg med hver evig eneste dag, så glæd dig, hvis du arbejder i vores lokalområde og slipper for alt det bøvl. Og tillykke med jobbet, tror jeg slet ikke jeg har fået skrevet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg misunder heller ikke jer pendlere. Det er da vildt træls! :0)
      Jeg er også lykkelig for at jeg slipper og kan nøjes med en bus.
      Tak, det var dejligt endelig at blive accepteret på arbejdsmarkedet igen :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺