18.8.15

Træt i alle led og knogler

Så her jeg været i job i 14 dage - eller retter det er 18 dage siden i dag.
Der er ikke noget med at tage en slapper, for der er noget hele tiden. Og så kan man godt mærke de der 2 år hjemme... ;0)

Mange kunder hver dag, de fleste er nogle dejlige nogen, men desværre findes der også dem der føler sig hævet over alle andre og derfor mener at deres gylle skal hældes ud over os i butik.

Jeg blev jo kun ansat på 25 timer, med mulighed for at tage vagter for mine kollegaer og derved komme lidt mere op i tid.

I sidste uge tog jeg 4 timer lørdag som ekstra og i går blev jeg og tog en lukning (3 timer ekstra), da min kollega blev dårlig og derfor måtte tage hjem. Jeg endte også med at stå 1,5 time alene, til kl. 16 kollegaen kom og det er altså ikke sjovt, når der er så mange kvm. at skulle tage hånd om.

I dag er det så min egen åbne-lukkevagt og så har jeg fri i morgen OG det bliver dejligt.
Jeg er lige nu træt i alle led og knogler i kroppen, sådan lidt som at blive kørt med af en damptrommel, men the show must go on, så om lidt smutter jeg afsted til endnu en dag på jobbet :0)

2 kommentarer:

  1. Dejligt for dig at du har fået et job. Tillykke med det.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺