28.7.15

På lørdag starter hverdagen igen

Ja det gør den :0)
For fra på lørdag er jeg ikke længere ledig, dagpengemodtager.
Jeg har nemlig fået arbejde og skrev kontrakten under i dag.

Jeg begynder i en boligudstyrsbutik i nabobyen. Det er (desværre) kun 25 timer, men med en julehandel forude og en mulighed for at vikariere, når eleven er på skole og chefen på kursus, så er der mulighed for flere timer, når vagter skal besættes.

Men som sagt så starter jeg på lørdag med at være butiksåbner og det samme søndag. Så er jeg i gang ;0)

10 kommentarer:

  1. Nej, hvor dejligt for dig. Stort tillykke med jobbet :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med jobbet Kari :-) hvor dejligt.

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Hygge-strik, tusind tak :0)

      Slet
  4. Ajjj hvor dejligt, tillykke Kari, det glæder mig meget på dine vegne. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Inge :0)
      Ja det er en dejlig følelse!

      Slet
  5. stort tillykke med jobbet - hvor er det skønt for dig :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak Anette :0)
    Det er bare dejligt ikke længere at skulle søge og få afslag.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺