20.7.15

Igen igen...

Nu gjorde jeg det så igen!
Glemte alt om bloggen fødselsdag...
D. 4. juli var det 8 år siden jeg skrev mit første indlæg.
Jeg kan jo ikke prale af at være superblogger.  Det er vist langt fra ;0) Men der er da kommet et par indlæg i de år.


I dag kan jeg se tilbage på min sommerferie, som sluttede i går.
Den sidste uge holdt jeg næsten alene. Gemalen startede på job igen for en uge siden. Yngste har jeg sendt på frit. Han har lige 14 dage hvor han kan lege med sine kammerater (sidste og denne uge) og så står den på 14 dage med ishockey camps. Så Frøkenen og Ældste har "underholdt" mig :0)


Jeg tror, han nyder de dage på fritten, for han går nok på et af Danmarks bedste fritidshjem.
I sidste uge var de f.eks på cykeltur til en sø, 7 km fra fritten. Her fiskede de og lavede bål og snobrød. De har var på stranden og de har været i Hornbæk og spillet minigolf.
I denne uge skal de på Bakken en af dagene. Det er en årlig tilbagevendende begivenhed i sommerferien. Så må vi se hvad de finder på af småture til resten af ugen.
De uger han har haft/har ferie er der også mange ture og oplevelser. Det er da super :0)

2 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke med blog fødselsdagen.. :-)
    Det lyder til at I har haft en dejlig ferie.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺