29.7.15

Cookies helvedes på internettet

Nu har jeg ikke været så meget på hverken min egen eller andres blogge den sidste tid, men i går, da jeg ville svare på en sød kommentar, dukkede der en cookie-besked op. Det gjorde der også da jeg svarede på anden søde kommentar og sørme også på den tredive søde kommentar i dag...


De der cookie er et mareridt! De dukker op alle vegne og nærmest hver gang man går ind på en side, også selvom man har været på før og ved de er der.
Det kan godt være at vi skal oplyses om den baggrundsaktivitet der er på hjemmesider m.f., men en gang på site må altså være nok. Så må det være registreret at vi ved siden gemmer cookies og vores færden.
Jeg var en dag udsat for, at når jeg gik ind på et nyt produkt på en og samme hjemmeside, så kom cookies-beskeden på igen.

Så grundet en EU-lov, som siger vi skal oplyse om cookies og deres grund til at være der, undskylder jeg, at I skal belemres med den her på side også...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺