27.6.15

Så er det ferietid

SÅ er det blevet ferietid.
Frøkenen har været ferieramt siden d. 16. hvor hun var til sidste eksamen i 2.g.
Yngste kunne træde i ferietøjet i går kl. 14.
I dag kl. 13.24 er Gemalen trådt i ferieskoene.
Jeg har meldt ferie til jobcenteret fra på mandag!
OG som rosinen i pølseenden, har Ældste ferie fra på tirsdag kl. 14.30. Det er så også hans sidste arbejdsdag, for nu er de i mål med det projekt han var var blevet ansat til at hjælpe med.

De næste 14 dage skal vi familiehygge hjemme i vore casa og så har jeg en uge mere med de unger der vil hygge med mig. Gemalen har lagt en uge sidst i skoleferien, men den kommer vist til at foregå i en kold skøjtehal, hvor Yngste skal til målmandstræning.

Og nu skal jeg til fest :o)

2 kommentarer:

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺