28.5.15

Men der skete heldigvis ikke noget!

Jeg blev lige vækket af min slumrende tilværelse i dag, da Ældste kom hjem fra arbejde.
Han var svedig og så meget træt ud. Det viste sig at han havde været passager i en bil, der køre galt her til eftermiddag.
Men der skete heldigvis ikke noget med hverken Ældste eller føre. Førende kørte pænt af ved vores afkørsel på motorvejen, men bliver pludselig overmandet af træthed og falder i søvn.
Heldigvis stopper bilen inden den når en lygtepæl og eneste skade var en vansiret højre side og en bil som bliver alt for dyr at reparerer.
Ældste er selvfølgelig rystet, men jeg tro (og håber) han er ok og kan få en god nats søvn og en god arbejdsdag i morgen.

Så blev jeg ringet op, midt i aftensmaden, angående et job, som jeg ikke havde søgt. Det job jeg havde søgt var besat, men der var et andet i den afdeling, som de måske kunne se mig i, selvom jeg overhovedet ingen erfaring har. Så i morgen skal jeg til jobsamtale. Spændende!

Og min ankel, den er langt om længe i bedring. Den er svagt hævet endnu, men jeg halter ikke mere, med mindre jeg er ved at være træt i anklen.

På mandag skal jeg i virksomhedspraktik i butik i 4 uger og for mig er det en form for eksamen af min ankel. Kan den det eller er det for meget belastning om dagen.

Så er jeg på bloggen igen. Det har holdt hårdt med indlæg. Jeg har nok skrevet et dusin indlæg den sidste måned, de er bare aldrig nået ud.

Og nu vil jeg nyde en kop te og så få en god nats søvn inden dagen i morgen ☺

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med den jobsamtale, gik den godt?
    Hvordan med sønnen, håber at han er ok. Det var da en grim oplevelse. Vh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen forbi Lykke :0)
      Jobsamtalen gik fint. Jeg fik ikke jobbet, men er jeg stadig jobsøgende om 1½ måned, vil de have mig i virksomhedspraktik med henblik på ansættelse, hvis vi begge mener jeg er brugbar/syntes om jobbet. Det hele handler lige nu om hvordan den virksomhedspraktik, jeg er i nu, arter sig, altså om min ankel klarer at stå op i mange timer og om jeg får job i den butik jeg er i lige nu.
      Og Ældste har det fint. Han var rystet, men efter en god nats søvn var han klar til arbejde igen.
      Rigtig god søndag :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺