6.4.15

Kreer det du mangler

Var det jeg tænkte, da jeg havde set det et eller andet sted på nettet og ikke lige har råd til at købe det.

Og det jeg havde set var en opstilling med et sølvfad med vaser med blomster og stager med lys. Det var lige det jeg har brug for på mit sofabord, da jeg tit har lys og blomster på bordet, men svært ved at få det til at stå pænt.

Forrige jul fik jeg, i sidste øjebliks panik, købt tre plastfade, som ikke var de kønneste, men de blev dengang skjult under pynt. Det ene kunne jeg sagtens bruge til det formål.

Farven snyder. Den er plastagtig grønmeleret!

Jeg startede med at pakke fadet ind i folie/sølvpapir med den matte side udad, for at se om jeg syntes jeg kunne bruge den. Og det kunne det, dog er sølvpapir bare skrøbeligt og går let i stykker.



Da Ældste ryddede op på sit værelse, fandt han et par spraydåser og deriblandt en i aluminiums farvet og jeg fik lov at få den, så jeg ikke skal ud at købe en selv.

I torsdags (og fredags) fik fadet en tur med sprayen og resultatet kan sagtens bruges til det helt rigtige fad pludselig står foran mig og råber "KØB MIG!!!".



6 kommentarer:

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺