3.4.15

God påske

Så ramte vi Langfredag.
Huset har været stille her til morgen og jeg har kunne arbejde mig gennem planen for vores lille påskefrokost - for bare mig og min lille familie.



Gemalen er ekspert i at sove længe, Yngste er kommet sent i seng, så han sov også lidt længe. Ældste har bare et godt sovehjerte og Frøkenen var til påskefrokost på jobbet i går og kom sen og beruset hjem i nat og er hverken klar til at hygge eller spise ;0D

Vores lille frokost består i år af 2 slags sild, røget laks, æg og rejer, ribbensteg og lun leverpostej.

Egentlig er jeg til fisk og fugl til påske, men jeg gav familien lov til at vælge med og så kom der lidt julefrokostretter med ind over ;0)

Afslutningen på denne frokost blev denne Key lime(lemon) pie (uden marengs, men med flødeskum).



God Påske

4 kommentarer:

  1. dejligt mad og en god påske til dig og din familie ;.)

    SvarSlet
  2. Det er lutter lækkerier :-) Rigtig god påske til alle jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne og i lige måde :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺