30.1.15

'Sygepasser'

Jeg har ageret sygepasser i dag.

Frøkenen var indkaldt til operation hos tandlægen. I en alder af 17 år, var de lidt bekymrede for hendes ene 12-års tand, der nægtede at komme frem.

Så i dag fik den kniven, hvis man kan sige sådan. Den var kilet fast mellem næstsidste kindtand og visdomstanden og havde dannet rod. Så går den i stå med at vokse.

Det tog en times tid at få den skåret, lirket og hevet ud.
Hun tog det pænt, på trods at at de flåede godt i munden.

Smertestillende og så en sofa har været godt for hende og hun er nogenlunde OK nu.
Hun har spist is, drukket koldt og sovet. Det anbefalede tandlægen ;0)
Øm selvfølgelig og nogenlunde smertedækket, men det har ikke holdt hende fra at tage til ishockeykamp. Det er nemlig 'Kampen om Strandvejen', Gentofte mod Rungsted, og den er meget vigtig for ishockeyfans at se ;0)

Jeg er blevet hjemme med Yngste, som ikke er stor nok til en udekamp. Vi skal hygge med fredags slik, og spille Playstation (kun Yngste!!!).

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke rart. Ovenpå sådan en omgang hos tandlægen kan man vidst ikke får omsorg nok. Jeg håber, at hun er kommet godt over det .

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en heftig omgang, men jeg passede godt på hende da vi kom hjem.
      Hun er er kommet sig godt efter en god nat søvn. Har spist en slice pizza (tog godt nok 20 min at få tygget sig igennem) og 4 pommes frites, så nu er hun klar til en kammerats 18 års fødselsdag i aften. Godt nok uden alkohol for hendes vedkommende ;0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺