1.1.15

Flad



Så er der gået en pæn del af første dag af 2015.
Det meste af nytårets gæstebud er væk nu og vi sumper lige lidt.
Jeg prøver at se filmen "Grusomme mig", men den fanger ikke rigtig.

Gæsterne forlod os ved halvtre tiden i nat.
Vi havde inden da spist, hygget, skålet, set på fyrværkeri og så snakket og skålet igen.
Yngste og et vennepars teenagedatter hyggede med at fyre småting af og ved midnat var vi ude og hjælpe med det lidt større skyts.

Jeg må konstaterer,  at jeg er ved at blive en ælde dame.
I går drak jeg for første gang Campari.  For mig er det en dame drik,  for min mor drak det. Men i går hoppede jeg så på den drik, Campari med appelsinjuice. 
Ja ja man skal jo følge med alderen 😉

Nu er jeg spændt på hvad 2015 kan byde på.
Det får tiden at vise 👀

12 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig og hyggelig nytårsaften. Godt nytår til dig, Kari.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en hyggelig aften Christina :0)
      Tak og i lige måde

      Slet
  2. Lyder til at have været en hyggelig nytårsaften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev en hyggelig aften. Jeg har ikke de store følelser for nytår, så det kan være svært at sætte sig op til aftenen :0)

      Slet
  3. Godt nytår - håber 2015 bringer heling af anklen og et godt job til dig :-)

    SvarSlet
  4. Godt nytår Kari.. Her var vi også lidt flade i går efter en skøn nytårsaften og nat. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Inge.
      Det kan være 'hårdt' at have en skøn aften ;0)

      Slet
  5. Det lyder som en hyggelig aften :-) Jeg krydser fingre for, at I får et dejligt 2015

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var fin Susanne og tak, jeg håber også at 2015 vil smile til os.
      Godt nytår til dig og dine!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺