21.1.15

Det var så næsten den dag


Og sådan bliver det jo, når man har sovet en del af dagen væk.

Yngste er snottet og hoster, men vil ikke blive hjemme fra skole, for han syntes han har det fint. Dog sover han dårligt og jeg er vågen mange gange hver nat.
I går var jeg til et kickstartsmøde på fagforeningen, men efter en times tid begyndte en spændingshovedpine at snige sig ind. Efter hjemkomst fik jeg dulmet den med piller, men i nat brød den ud igen.

Her til morgen måtte Ældste kapitulere. Han er kommet i søvnunderskud (dog vil han ikke indrømme det...) og kunne slet ikke komme ud af sengen for kvalme og svimmelhed, så han har været hjemme i dag også. Vi har så samarbejdet; vi har sovet og er vist begge ved at være friske igen.

Nu skal der hygges lidt og laves lidt aftensmad, inden Frøkenen skal til orienteringsaften på gymnasiet. Hun skal repræsenterer psykologieleverne på psykologistanden.

5 kommentarer:

  1. Øv - det er ikke i orden at blive slået under dynen - med mindre det er fordi man har lyst, og der er en god bog med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, men nogle gange er det nødvendigt.
      Jeg ville egentlig have set noget af det jeg har optaget, men faldt i søvn. Læse kunne jeg ikke holde ud fordi bogstaverne hoppede pga hovedpinen.
      Men ja - det er sjovere når det er lysten der styre ;0D

      Slet
  2. Sjovt....den der lysestage med kronen, har jeg også - fra Lyngby for mange år siden - er din også det?
    Vi var også til infoaften i går, men det var som gæster - er det RG, din datter går på? Vi var ikke i nærheden af psykologistanden, jeg ville ellers gerne, for det er da vildt spændende, men nu er det jo Prinsessen og ikke mig, der skal i gymnasiet, så vi må jo lade hende bestemme og så endte vi primært ved Globals Classes og spansk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min arvede jeg fra min mor. De var 5-6 veninder der lavede en Dronningeloge og den ene af veninderne købte en kronestage til dem hver. Den kan sagtens være købt i Lyngby :0)
      Min datter går på RG og er meget glad for det. Hun har valgte psykologi, fordi hun vil være pædagog eller psykolog. Hun var helt afklaret, så vi var ikke over de mange andre stande, hverken på RG eller EG.
      Så er det spændende hvad hun vælger og hvor hun kommer ind :0)

      Slet
  3. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺