6.12.14

Notesbog med broderi

I sidste uge var jeg i Tiger og her fandt jeg en notesbog med hullet forside og på etiketten står der: 'Design dit eget cover'.


Det kunne jeg så ikke stå for og købte en.
I torsdags satte jeg mig ned og gik i gang. Med blanke sider må den være god til ideer og det skulle fremgå af coveret.


Det  var lidt svært at lave ting pga. måden hullerne er standset ud, men jeg fandt på lidt.
Yngste blev helt vild og ville også have en bog at brodere på, så i går købte jeg en til ham og han er allerede godt igang.
Blanke sider er = en bog til tegninger, så det har han 'skrevet' :0)



Vi hjalp hinanden med at få det 'skrevet' og han er ligeglad med at orddelingen er sjov ;0)
Nu skal han bare lige have broderet noget mere for neden og så skal der tegnes i den ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺